Analiza techniczna vs. analiza fundamentalna.
Reklama internetowa rozwijała się
Reklama internetowa rozwinęła się przede wszystkim to naturalnie dzięki działalności Agencji Reklamowej. Kiedy Agencje rozpoczęły adaptację na rynku, reklama internetowa przyjęła w owym czasie po raz pierwszy odmianę baneru. Baner umożliwia przekazanie w sposób graficzny wiadomości a równocześnie jest odnośnikiem do witryny promującej dany produkt, czy usługę. Tutaj przyda się także artykuły reklamowe. Obecnie istnieje wiele form reklamy internetowej i ciągle powstają oryginalne. Jedną z nich jest często wykorzystywany Smart Link. Występuje tu słowo główne, a dzięki kliknięciu na jego treść pojawia się dymek z tekstem, grafiką i logo. Klasycznymi rodzajami reklamy internetowej są: reklama graficzna charakteryzująca się animacjami, wizualizacjami, reklama kontekstowa dająca możliwość opisu specyfiki działania jednostki gospodarczej, reklama za wsparciem poczty elektronicznej oraz pod postacią podarunków online. Znaczącym detalem reklamy internetowej są również programy lojalnościowe i partnerskie. Programy lojalnościowe proponują korzyści klientom, którzy non stop korzystają z usług lub produktów danej firmy. W tym celu stosują różnego typu upusty, upusty i upominki. Programy partnerskie zaś nagradzają nabywanie nowych kontrahentów.